Gry miejskie

  • All
  • Integracja
  • Teambuilding
  • Zwiedzanie
  • Odkoduj miasto to nieskomplikowana a przy tym emocjonująca i dynamiczna gra możliwa do szybkiej realizacji w
    • Integracja
    +
  • Autorska, sabularyzowana i poddana grywalizacji wersja znanej zabawy w budowanie Maszyny Goldberga utrzymana jest w konwencji
    • Teambuilding
    +
  • Rok 3020. Rzeczywistość jest tylko złudzeniem. Maszyny zbuntowały się przeciwko Ludziom, a systemy komputerowe, które miały
    • Integracja
    +
  • Food Hunting to dynamiczna gra miejska, której uczestnicy muszą wykazać się rozsądkiem w planowaniu, szybkością poruszania
    • Integracja
    +
  • Gracze wcielają się w członków największych światowych Agencji Fotograficznych, które starają się o zwycięstwo w Festiwalu
    • Zwiedzanie
    +
  • Planowanie – Kreacja - Integracja.
    • Integracja
    +
load more hold SHIFT key to load all load all

Do czego wykorzystać grę miejską?

Marketing BTL

Gra miejska jest doskonałym narzędziem wspierania kampanii reklamowych. Dobrze uzupełnia, wzmacnia i skuteczniej zakotwicza w świadomości odbiorcy markę/produkt.

W przygotowywanych przez nas grach wszystko jest pod naszą kontrolą: miejsca, zadania, fabuła gry.

Nie korzystamy z żadnych gotowych rozwiązań. Wszystkie nasze produkty opracowaliśmy w zespole citygames.pl. Nie stanowi dla nas żadnego problemu przygotowanie gry, która będzie realizować wszystkie cele kampanii klienta, nawiązywać do jej tematyki i grupy docelowej. Poniżej przedstawiamy powody, dla których warto wykorzystać grę miejską w kampanii promocyjnej. Gra miejska jest doskonałym sposobem na promowanie tzw. brand utility czyli jako projekt, w którym reklama marki/produktu zostaje zepchnięta na drugi plan a główną ideą projektu jest uświadomienie konsumentowi przydatności produktu. Zadania, które staną przed graczami mogą zostać przez nas przygotowane w ten sposób, aby do ich wykonania niezbędny był konkretny produkt lub jeden z grupy produktów, które klient chce promować. Rzeczywiste przeznaczenie produktu nie jest żadnym ograniczeniem dla naszej wyobraźni.

Poprzez grę miejską firma może w doskonały sposób informować o nowym produkcie bądź marce. Scenariusz, zadania i fabuła mogą przekazywać wiele przydatnych informacji na temat marki/produktu, jego zalet, zastosowania, przewagi nad innymi. Gracz dowiaduje się o tych cechach w trakcie gry, jest więc to przekaz nienarzucający się, naturalny, lepiej odbierany niż tradycyjna reklama. Dodatkowo poprzez zaaranżowane sytuacje może on sprawdzić realność niektórych cech.

Gra miejska jest wręcz doskonałą imprezą skierowaną do społeczności skupionej wokół marki/produktu we wszelkiego rodzaju klubach i serwisach społecznościowych. Udział w grze wzmacnia więzy społeczności, daje doskonałe wyjście do ożywienia internetowych form komunikacji - uczestnicy na pewno zechcą opisać swoje wrażenia, a organizator może w serwisie udostępnić najlepsze materiały.

Gra miejska dobrze kreuje i wzmacnia pozytywny wizerunek marki/produktu Dokładamy wszelkich starań, aby gracze zaangażowali się emocjonalnie w grę, i aby to zaangażowanie emocjonalne przeniosło się na promowaną markę. Zatrudniani przez nas animatorzy (odgrywający postacie), to osoby sympatyczne i przyjazne, które tak aby nie przestała ona być zabawą i odpoczynkiem.

Biorąc udział w grze miejskiej klienci spędzają z produktem znacznie więcej czasu niż np. w przypadku trzydziestosekundowego spotu reklamowego w telewizji. Wykorzystanie produktu/marki w treści zadań, które wykonują gracze zapewnia długie obcowanie klienta z wizerunkiem produktu/marką. Dodatkowy wzrost zapamiętywalności jest możliwy dzięki rejestrowaniu przebiegu gry i udostępnianiu obrobionych nagrać graczom oraz ich znajomym i przyjaciołom, co zwiększa zasięg osób objętych działaniem promocyjnym.

Materiały z gry miejskiej są nadają się doskonale do wykorzystania w ramach marketingu wirusowego. Przygotowywane przez nas scenariusze zmuszają graczy do otwartości i nieszablonowych zachowań. Uliczna przejażdżka pocztowym wózkiem czy zakup gazety w zamian za kiełbasę, to często występujące sytuacje. Przebieg gry, dokonania graczy rejestrujemy w postaci zdjęć i filmów, które po wyborze i odpowiedniej obróbce stanowią wyśmienity materiał. Klienci będą go sobie samorzutnie przesyłali do obejrzenia i polecali.

W projektach publicznych (opłacanych przez sponsora) stosujemy zazwyczaj wymóg rejestracji uczestników, poza tym wszyscy gracze muszą udostępnić swoje dane do celów późniejszej informacji o zwycięstwie lub udostępnieniu materiałów z gry. Pozwala to na gromadzenie danych o graczach, w sposób niewymuszony (leży to w interesie gracza). Zebrane dane można później wykorzystać do innych kampanii reklamowych i bezpośredniej reklamy.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6